2012-11-22 | 15:01:00

Önskelista del 3

Alla tips i detta inlägg är saker som finns att skicka efter från lekmer.se
 
Första lite tips på kläder. Hela hennes garderob består sen senaste rensningen mest av baskläder. Nästan inge färg eller mönster. Helt enligt min smak men hon är ju ändå ett barn så jag har ansträngt mig lite för att hitta lite roligare kläder.
En ny mössa i rött skulle passa nya overallen perfekt då den mössa hon har nu börjar bli lite liten.
 
Tröja från Esprit. Just nu halva priset.
För några månader sen var det första Ines sa när hon vaknade tv. Nu säger hon baka. Hon älskar att baka.
Därför tror jag hon skulle bli överlycklig om hon fick egna bakgrejor:
Hittade denna dockvagn till ett bra pris.
 
Se på film när man åker bil är ett måste. Filmutbudet måste utökas.
Nasses stora film.
Såg att det kommit ut massor med filmer med Musses klubbhus. Det gillas av Ines.
 
Alla dessa förslag finns alltså på lekmer.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback