2012-05-10 | 12:27:01

Vårstädning

Om än lite sent så har jag nu börjat städa undan vintern. Bytt gardiner och putstat fönster på övervåningen. Nu väntar jag bara på lite bättre väder så jag kan tvätta upp alla täcken och kuddar så är övervåningen klar sen.
Nedervåningen behöver jag hjälp med eftersom fönstrena i tvrummet är stora och vansinningt tunga att vända på.

Sen hoppas jag ännu mer på fint väder i helgen så vi kan börja städa upp utomhus.
Kratta och ställa inför all plantering bland annat.
Ser hemskt ut på gården just nu..



Ines är fortfarande hemma från förskola med hosta och hög temp.
Tänk att det snart gått en månad sen vi började inskolningen och vi är inte färdig än..


Detta blev ett väldigt roligt inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback