2012-05-25 | 06:41:34

Tidigt

Idag är vi vaken tidigt. Ines har alltid varit den unge man fått väcka på morgonen och oftast har hon varit svårväckt.
Inte idag.
Idag vakna hon kring 6 vilket aldrig hänt tidigare.
Jag är trött:P
Kanske vaknade hon så tidigt för att få gå ut och springa i sina nya skor?


Igår efter middagen åkte vi upp på byn för att hämta ut skorna och handla.
Köpte glass och åkte hem och åt den på bron.

Såhär ser man ut kring munnen när man äter glass trots flera torkningar.
Sen passar hon på att göra en lustig sak med ögonen.


Ines och pappa plockar blommor.
Fram och tillbaka sprang hon med blommorna till mig:)
Se vad fina dom är:


Kommentarer


DATUM: 2012-05-25 TID: 06:55:08
Nadja

Du har tur du som får blommor av ditt barn! själv fick jag en mask för några dagar sedan när vi var ute! finfint!



DATUM: 2012-05-25 TID: 10:27:00
Eruka

Kommer väl flera bilder då jag är tillbaka i stan igen :)





DATUM: 2012-05-25 TID: 14:58:53
Ulla

Åh, en maskros också,vad härligt.

Jag är valpvakt hos Pernilla.Valparna är nu 3veckor och sååå söta. Ines skulle bli så förtjust att få träffa dom.

Ines och jag vill träffas till veckan!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback