2012-05-01 | 20:03:09

Barnvakt och presenter

Igår var vi och tittade på majbrasan och grillade lite korv.
Bilder från det kommer i morgon.

Vi har även under denna långledighet hunnit klyva en hel vinterved.
Detta tack vare att vi haft sån tur att ha barnvakt.
Pers snälla moster fick ta hand om våran busunge medans vi tog hand om veden.
Ines hade även turen att få så fina presenter av henne.
Här provar hon halsduken/scarfen:


Tack så mycket för barnpassning och presenter!:)


Per har åkt i väg till Boden igen.
Komma och hälsa på Nadja?

Nu ska jag se på mitt favoritprogram som börjat för några minuter sen..
Tror jag måste spola tillbaka. Vore synd att missa något:P


Kommentarer


DATUM: 2012-05-01 TID: 21:51:07
farmor

Ines är så snäll så det är inga problem att vara barnvakt åt henne! Men det var nog tur iallafall att min goa syster Ulla var här och hjälpte till nu när allt går så sakta för mig.(Och så fick vi umgås jättemycket med vårat underbara barnbarn!!)Puss!





DATUM: 2012-05-02 TID: 11:01:21
Ulla

Ines fanns i mina tankar på hemvägen. Varenda gång dom kom log jag för mig själv.

Jag har suttit här på morgonen och tittat på filmerna och blir så glad. Hon är som en liten tant som "lullar" omkring. Alla barn är fina men hon är finast.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback