2012-03-12 | 13:08:11

Våran helg

I lördags gjorde vi en tripp till Sundsvall för att köpa en skoterpulka. Självklart blev det lite shopping också. Ska visa lite senare några av köpen jag gjorde.

Resan ner var Ines döless som hon allt som oftast är då vi åker bil längre sträckor.
Jag gjorde allt för att roa henne.
Här dricker vi alvedon:


Ines var mer vild än tam och hoppade helt över att sova under hela dagen. Därför såg det ut såhär under hela resan hem:



På söndagen tog vi premiärturen med skoter. Vi kunde ha valt en bättre dag då det va nästintill storm.


Trots blåsten var det väldigt trevligt. Den grillade korven var skitgod och mycket fisk lyckades jag få det få minuter jag stod ut med att stå i blåsten. Att jag sen va ensam om att få fisk gjorde saken mycket bättre:D

Lite senare lånade Ines farmors piano för att öva lite:


Hon tyckte själv att hon var jätteduktig så hon klappade händerna efter varje gång hon lyckats få fram nå ljud:


Nu dyker nog syster med barn upp snart så jag ska ta och ställa iordning lite fika.
Inköpen jag gjorde på Ikea får jag visa någon annan dag.


Kommentarer


DATUM: 2012-03-12 TID: 20:23:43
Nadja

Hälsa Per och be om ursäkt för röran vi lämnade åt honom:)



Tack för fikat förresten! Enzo var så glad över dammsugarna:)



DATUM: 2012-03-13 TID: 08:27:22
Emma

åh va roligt att du har hittat till min blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback