2012-07-17 | 17:50:09

Lite från resan

Tänkte lägga ut lite diverse bilder från våran tripp till stockholm. Kanske blir det någon bild som jag redan lagt ut eftersom jag bloggat från mobilen och inte kan se det när jag nu använder datorn och mitt minne sviker.
 
Vi åkte tåg vilket var en ny upplevelse för Ines. Men hon skötte sig utmärkt hela resan.
På vägen till stockholm hade hon en egen stol och förbeställd frukost. Äpplet var så populärt att hon åt upp allt. Inklusive kärnhus.
 
Vi var en kväll i väg på en kinesisk/mongolisk restaurang och åt.
 Här är Ines och lellefant på väg på restaurang.
 
Detta kort tog Per så därför är kvaliten som den är:P
Syftet med kortet var att visa vilken jätteservette som lades ut under Ines stol.
Tror det stod sölgris i pannan på henne?
 
Maten var sjukt god.
När vi lämnade restaurangen satt en doroteafamiljen i entren och väntade på bord.
Stockholm är inte så stort alltså..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback