2012-07-06 | 10:04:00

en liten varning

Ända sedan Ines var 3 månader har hon haft utslag på kroppen. Varit till en massa läkare men ingen har riktigt kunna säga vad det är för något. Tillochmed varit på hudkliniken i Östersund utan att få något svar. Dock där fick vi några tips på salvor att prova och efter att ha provat några utan vidare resultat hittade vi den perfekta. Ines hud har aldrig varit så bra som den är nu efter vi använt denna:
 
Decubal
 
Väldigt lätt att smörja vilket inte alla feta salvor vi tidigare provat har varit.
 
 
Nu till varningen..
 
Alla som har små barn.. Använd inte Miniderm
Ines har blivit jätteprickig av den och det har jag hört väldigt många barn som blivit.
Läst det i någon blogg också.
Köp inte:
 
 

Kommentarer


DATUM: 2012-07-06 TID: 11:23:55
Nadja

Miniderm är det enda vi använder på våra barn, det enda de tålt hittills! Tom jag kan använda den som annars får utslag av ALLT! Smörjer jag mig med den försvinner även utslag sedan tidigare, utslag som inte ens starkare kortisonsalva biter på;)



DATUM: 2012-07-06 TID: 16:35:05
Nadja

Ja det verkar vara olika det där:)

Bingo på onsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback