2012-02-21 | 10:30:00

Nya stövlar

I onsdags när jag var ute och gick fick jag ett starkt sug efter ett par bruna stövlar. Nu har jag letat sen dess efter det perfekta paret. Är skitsvårt!

Kraven:
Bruna
Snygga
Sköna (som kan användas till vardags)
Ej över 2000 kronor.


Har hittills hittat dessa:


Esprit: Timba 1499:-
Kommentar: Ser grymt sköna ut och verkar ha en bra sula för vintern. Tveksamheten är utseendet. Ser inte riktigt ut som jag tänkt mig.


Replay: Hellen 2299:-
Kommentar: Snygg och ser skön ut. Överskrider budgeten lite och är lite tveksam till skafthöjden.


Din sko 399:- på rea
Kommentar: Bra sula och priset är ju som hittat. Varmfodrad. Nackdelen är att det inte är skinn vilket jag vill ha.

Är det någon som kan tipsa om en sida med snygga stövlar?





Kommentarer


DATUM: 2012-02-21 TID: 11:37:59
Emma

Jag säger Primeboots!! Mina favvisar & har ett enkelt "utseende" men ändå det där lilla extra med dragkedja bak (eller sidan om man vill) + spänne ovanpå (samma som Replays). Finns i 3 olika skafthöjder & tre olika färger.



Äkta skinn... men lite över din budget där. Men Primeboots är dom snyggaste bootsen i världshistorien!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback