2012-02-15 | 12:33:00

120215

Ines ligger ute och sover och normalt brukar jag vara stressad till max den här tiden för att hinna så mycket som möjligt innan hon vaknar. Inte idag. Kanske beror det på att Per är bortrest och inte kommer hem från jobbet idag som gör att jag blivit helt handlingsförlamad?


Igår var det alltså alla hjärtans dag. Det firade vi inte på något särskilt sätt alls. Jag höll på att baka cupcakes större delen av dagen. Fast en liten överraskning hade jag ordnat till Per såklart. Bland annat fick han en film som vi såg igår. Tyvär så somnade jag(som vanligt när vi ser film) så jag ska försöka se klart den ikväll och sen förneka att jag somnade ifall Per undrar:P Sen kanske det kommer ett inlägg om filmen framöver?


Ingen, enligt mig, särskild middag åt vi igår heller. Vi åt Ines och Pers favoriträtt blodpudding. Så långt i från min favoritmat man kan komma men jag fick lov att offra mig.
Såhär ser Ines ut när hon ätit blodpudding och irriteras av blixten:





Nu ska jag ta och fixa iprdning några fler blogginlägg så jag kanske slipper sitta vid datorn något mer den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback