2012-08-07 | 12:26:40

Overallträsket

Även idag sitter jag och tittar på kläder till lill-grisen.Gruvar mig för dagen då jag ska ta tag i skorna:P
Den overall vi hade förra året var super. Vill gärna inte ha sämre iår.
Just nu har jag dessa som förslag:
 
 
 
Beslutsångest.
Det viktigast är att den är varm då vi är ute mycket.
Och än har jag inte tittat färdigt.
Tackar i alla fall för de tips jag fick igår:)
När ni ändå är igång med tips kan ni ju tipsa om bra höstkläder?;)
Förra året var det lätt då vi bara drog på en windstopper overall från polarn.
Nu är hon lite för stor och lite för rörlig för en sån:P
 
Nu ska jag göra något så kul som att städa toaletterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback