2012-04-23 | 12:19:45

Ny vecka

Denna vecka börjar tråkigt.
Ines hade feber i morse så det blev ingen förskola idag. Inte heller blir det någon förskola i morgon då hon fortfarande hade feber nu när det var dags att sova.

Idag har vi i alla fall varit iväg och tagit en massa prover på hälsocentralen.



Nu ska jag försöka få lite gjort. När man är själv med ett sjukt barn blir det mycket att göra när väl barnet somnat. Först måste jag gå ner i källaren och hämta tvätt för att sen gå upp på övervåningen för att hänga upp den. Blir lite tjorv nu när tvättstugan håller på renoveras.

Efter det ska jag städa och städa lite mer innan jag ska sätta mig med en dunderkur mot förkylning och samtidigt googla efter en god kaka att baka på onsdag.

Kanske denna?:






Kommentarer


DATUM: 2012-04-23 TID: 19:59:54
Ulla

Vad hon får gå igenom lilla gumman, det gör så ont i mig.

Jag är snart klar med min Pippi-tröja. Jag stickar den i ekologiskt bomullsgarn, blir kanske bra till sommarkvällarna.

Jag hoppas hon sträcker upp armarna åt mig också inte bara till gammelmormor.

Krama om henne!





DATUM: 2012-04-23 TID: 20:13:44
Emma

Meh, du måste ju länka till receptet, kakan ser ju jättegod ut! :)





DATUM: 2012-04-23 TID: 22:42:42
Emma

å gud den där kakan såg god ut.. va är d för nån? Okej.. härligt att den funkar, tänkte att den måste funka jätte bra på toan där man har kakel å grejs. Hoppas att lilla bruden kryar på sig.



DATUM: 2012-04-24 TID: 10:17:28
Nadja

För det första är våra barn redan snoriga så det gör nog varken till eller från.. För det andra är jag inte ett dugg rädd för förkylningar..;)



Förresten.. om Per är borta, kan du komma på lördag då när Wilja fyller år? Jag tänkte att jag kan hämta er och skjutsa hem er om du vill hälsa på men inte har skjuts? Hör av dig isf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback