2011-10-23 | 14:44:35

Julklappar

Min dagliga sysselsättning numera är nätshopping. Jag letar julklappar och ibland slår jag till. Till veckan väntar jag på 3 paket. Spännande.
Jag har iaf konstaterat att Polarn och pyret är ingenting för mig. Var nyss inne och surfade runt på deras sida men hittade absolut ingenting jag skulle vilja köpa till grisen(Jo, ett par sockar hittade jag faktiskt..) Fula kläder enligt mig.
Den här klänningen är från Polarn och pyret:

Den tyckte jag var GANSKA fin så den köpte jag för att fota till tackkorten. Dock ångrar jag köpet för det blev enda gången hon hade klänningen för den var hemsk att sätta på. Hon grinade vid varje försök så det slutade alltid med att vi gav upp och tog body och mysbyxor istället:P

För tillfället använder hon en vindfleece från Polarn som jag verkligen älskar. Det blir nog en liknande till våren också.

Nu ska jag surfa vidare på andra sidor för att hitta några SNYGGA kläder;)


Kommentarer


DATUM: 2011-10-23 TID: 17:50:57
Ulla

Åh, vad jag längtar efter Ines Jag bir så varm i hjärtat när jag tänker på henne.

Titta i Allers julmagasin (du kanske kan göra det på Ica) där finns ett set i eco-ull. mössa, kofta halsduk mm med broderade stjärnor på. Kan det vara nåt?





DATUM: 2011-10-23 TID: 22:05:00
Kusin Emma :-P

Tycker Po.P varit dåliga på sistone, men deras kläder håller bra kvalitet iaf.



Klänning är ju bara allmänt jobbigt på små bebisar tycker jag. Brukar bara köra klänning då dom lärt sig att gå. Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback