2011-06-01 | 20:06:16

1 juni

Idag är det exakt ett år sen vi blev husägare. Därför tänkte jag bjuda på lite före och efter bilder trots att många detaljer fortfarande saknas. (Man blir aldrig klar med att renovera.. Sen har jag beslutsångest över saker som vart tavlor och annat ska vara)

Trappan före:





Efter:



Detta projekt var det mest jävliga för både mig och Per. Att få bort mattan var ett rent helvete. Slipningen av den gav slipdamm i HELA huset. Att sen måla en trapp i 8:e månaden är inte att rekomendera. Trappen behövde i övrigt 6 lager färg..

Hallen före:





Hallen efter:







I hallen slet vi ner det som satt på väggen och upp med nya tapeter. hallen har även fått nytt golv.


Kommentarer


DATUM: 2011-06-01 TID: 23:47:29
mickis

Som jag väntat på renoveringsbilder :-) vill göra om våran trappa också. Men 6 lager färg?! fifan! :-P



DATUM: 2011-06-03 TID: 20:34:54
Sofi H

Du vet ju redan vad jag tycker meneeh, ni har det skiiitfint :)



DATUM: 2011-06-05 TID: 12:34:16
Sara

Ni har verkligen gjort fint, roligt med bilder. Och vilken söt dotter ni har, jag känner igen det där med rörligheten ;-)



DATUM: 2011-06-09 TID: 19:37:44
Therese - Sockenvägens Söta

Fasiken så fint!!! å vi har samma fula trapp, så kunde er bli så fin finns det ju hopp för vår med :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback