2011-02-12 | 17:53:40

Service?

Vi lämnade in bilen FÖRRA torsdagen på service. Bara servicen kostar ju en hel del. Sen skulle ett missljud fixas. De beställdes en grej för ca 3000 som skulle lösa det felet. Sen skulle airbagen kopplas bort vilket inte var det lättaste då en massa papper skulle skrivas på och nytt bälte var tvungen att köpas.

Efter att ha ringt och blivit lovad bilen dagen efter ett x antal gånger fick vi äntligen tillbaka den igår. Missljudet fick dom inte till så dom drog ur en kontakt istället och kopplade bort den grej vi ska betala 3000 kronor för. Inte nog med det så går inte bilen igenom besiktningen när den är urkopplad.

Sen är inte airbagen urkopplad än... hann dom inte på över en vecka kanske?


Bara jag som tycker det är märkligt?
Betala 5-siffrigt för att få tillbaka en bil som inte ens kommer gå igenom besiktningen....


Kommentarer


DATUM: 2011-02-13 TID: 11:16:39
mickis

Vad har ni för bil? Att koppla ur airbagen gick på 5min på våran bil.



DATUM: 2011-02-14 TID: 11:36:34
Emma

Värdelöst!! Fy fan vad dyrt också.



De kopplade ur airbagen på vår BMW på typ 5 min också & vi har ju tyyyyp samma bil. Borde ju iaf vara hyffsat lika i uppbyggnad.



DATUM: 2011-02-15 TID: 09:22:39
Emma

Men wtf. Det är sådana gånger man önskar att man bara hade en äldre Volvo. Vi har ju Hondan som andra bil & det gillar jag allra bäst. Krånglar fasen aldrig.



Nej men kom ni när ni har tid. Vi är ju mest hemma iaf denna vecka. Mille jobbar 05-14 denna vecka men nästa vecka från 14-23 tror jag.



Du behöver ju inte publicera det här men jag drömde att du fick den 22/2 så sikta in dig på det. Jag sa "Prick en månad efter din & Novas födelsedag". Coolt datum ändå. 11.2.22 :D Tänkte jag måste säga det när jag liks kommer ihåg det.



DATUM: 2011-02-17 TID: 09:15:23
Emma

Precis, man ska nog ha en gammbil. Dock skulle jag nog sakna ac:n på sommaren.



Alltså jag drömde bebisen vägde 4560 gr (alltså 456 lätt att komma ihåg) & var 51 cm lång. Sannorlikheten säger att du får en pojke (så otroligt många nu som får flickor) men samtidigt har jag svårt att släppa att det kan vara en tjej också men jag säger TJEJ tror jag. Det blir en tjej. Haha



DATUM: 2011-05-07 TID: 18:04:23
Märta

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback