2011-02-06 | 21:07:51

Älgjakt

Vi kom hem från Ikea för mindre än en timme sen. Va tror ni händer nu? Jo, Per får en utryckning. En älg påkörd nånstans i närheten av Backe. I normala fall brukar jag följa med på dessa jakter men när jag hörde att det var skidåkning ca 5 kilometer i djupsnö var det bara att glömma:P Däremot håller Per på för fullt nu med att packa bilen med skidutrustning. Stackars.. man är nog trött efter en heldag i bil och på ikea.


Hursomhelst fick vi med oss nytt köksbord och nya stolar...


Kommentarer


DATUM: 2011-02-07 TID: 13:18:37
nadja

Fikabesök:)



Du har ju inte fått din present än heller kom jag på..



Och du får fööresten komma på vad ni vill ha i present senare denna månad!



DATUM: 2011-02-07 TID: 18:28:12
nadja

Vilken bra stavning jag hade på förra kommentaren ser jag;P



Jo, fikabesök vill jag ha! Men Per får blunda när han går förbi hallen!



DATUM: 2011-02-12 TID: 09:37:27
Emma

Ja det går bra när ni än kommer :-) Men bebis säger h*n vill ha tårta imorgon ;-)



DATUM: 2011-02-12 TID: 16:46:04
Emma

Det var visst ingen som kunde komma imorgon så jag tänkte baka tårta tills på måndag, så vill ni ha tårta så är ni välkommen då istället :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback