2011-12-10 | 10:10:29

Deg under jäsning

Tänkte blogga lite snabbt medans degen jäser.

I veckan har vi gjort lite av varje. Två kvällar har ägnats åt att byta fönster i vardagsrummet. Nu är det bara fodring och påsadlingen kvar.
En shoppingresa har vi också hunnit med så nu är alla julklappar köpta.

Per är just nu på björkan och ska försöka fixa bilen. Vi har faktiskt saknat den lite.
Jag hållar på att baka saffranslängder med vit choklad.
Hoppas bara grisen sammarbetar. Hon är överallt och ingenstans just nu.


Kommentarer


DATUM: 2011-12-10 TID: 11:52:08
farmor

Vad du är duktig! Jag ska också försöka att göra något, men det är trögt att komma igång. (Man skulle ha en av -och på knapp!)Men det blir nog jul ändå! Största KRAMEN till GOA INES!!)





DATUM: 2011-12-10 TID: 19:30:56
farmor

Du är bäst på att baka! LÄCKERT & JÄTTEGOTT!!Kram!





DATUM: 2011-12-14 TID: 20:06:10
Therese - Sockenvägens Söta

Tack för tipset!!! Vars i hoting kan man köpa hennes saker? Eller vet du vad hon heter så man kan kontakta henne?



DATUM: 2011-12-16 TID: 23:34:52
Therese - Sockenvägens Söta

Tack för infon, då ska jag höra mig för :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback