2010-09-20 | 11:09:12

Tålamod- min bästa vän

Per fick ett sms under sin semester att han skulle till Kiruna. Dålig stil tycker jag att bara ta för givet att han inte hade nått annat planerat till helgen. Hursomhelst ska han iväg och jag tycker det är skitatråkigt! Han far nog på onsdag och kommer hem onsdagen veckan efter. Men med lite tur kanske vi får nån slags ersättning för det på torsdag/fredag?

Igår tog vi reda på kött. Vi var 3 stycken men ändå tog det en hel dag. Antingen hade vi mycket kött eller så var vi extremt långsamma.


Idag vill jag ringa en hantverkare så allt blir klart i huset. Men.. när allt är klart är det inte samma känsla om man inte gjort det själv. Det är nog bara att ha tålamod..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback