2010-03-10 | 11:20:50

Tips

Den senaste boken jag läste var Hypnositören som är skriven av Lars Kepler. Den var riktigt bra och den slutar faktiskt lite extra intressant om man är ifrån Dorotea.
Så..LÄS DEN!



Sen har vi den senaste tiden sett några filmer som varit halvbra. Bröloppsfotografen tyckte jag var halvbra och Per tyckte den var jättebra. Sen har vi ju självklart sett både senaste Beck och sen sista Millenium-filmen. Om Beck var vi båda överrens om att det inte var Beck. Den var totalt olika alla andra filmer men ändå bra på något sett. Om Luftslottet som sprängdes kan jag säga att jag tycker den var den "sämsta" av de 3 filmerna men långt ifrån dålig för det. Den var dock inte lika spännande som det två första men ändå skönt med ett riktigt slut så man slipper vänta på fler uppföljare som blir sämre och sämre.

 

Och på tal om uppföljare har jag totalt missat att Saw VI kommit ut så den fick jag skynda mig och beställa i helgen som var. Innan den kommer hoppas jag på att få möjlighet att se Saw V en gång till så jag får en liten uppdatering.




Alla bilder från cdon.com


Kommentarer


DATUM: 2010-03-10 TID: 16:38:52
Sockenvägens Söta

Ha, ha ser på samtliga recensioner att vi tycker lika på alla, så hädanefter kan jag nog lita blint på dina film/boktips :-) Har sett senaste saw men den var si så där, mest impad att de fortfarande får ihop storyn! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback