2010-03-28 | 19:07:58

Mättad

Efter 3 timmars sömn ska man inte fara till Sundsvall och försöka hinna med så mycket som möjligt på en dag. Halv 11 var vi hemma i Hoting. Innan det hade vi varit på Björkan och stornäset och jag kände bara blä över allt så ingenting vi köpt tog vi med oss till Hoting.
Jag är såååå mättad som man kan vara på allt som har med shopping att göra. Ikea tog vi sist av allt och de var stället där jag kändes minst stress.
Dröjer förhoppningsvis länge tills näste gång vi ska dit. Fast vi lär nog ska måste dit igen om va 3 månader. Stor suck just nu men förhoppningsvis hinner man bli taggad.

Per har åkt i väg till Umeå för att dra vidare till Luleå i morgon bitti. Jag och Misscat är ensam några dagar men sen får vi lååång helg tillsammans:)

Några saker vi köpte igår var:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback