2010-03-24 | 14:01:40

Födelsedag

Idag fyller pappa år så när Per kommer hem från jobbet åker vi till Dorotea med paket. Vi skulle även bli bjudna på mat och sen får vi hoppas på tårta:)


Igår gjorde vi adressändring och sen la vi ut lägenheten till försäljning. KOM OCH KÖP!
Sen ägnade vi resten av kvällen åt att titta på olika sorters golv. Vi har bestämt oss för att det blir parkett på övervåningen och sen blir det klinkers i hall och tvättstuga.

På lördag åker vi på IKEA/Birsta. Bara att hoppas att vi får med oss massa fina saker hem. Ny tv-möbel och nytt tvrumsbord ska vi försöka köpa. Ska ska vi titta på lite olika matbord+stolar för att få lite förslag inför framtiden.

Idag har jag surfat runt på olika inredningssidor och har hittat många olika med mycket jag vill ha vilket jag inte är så förvånad över:P
En sida som jag tror jah kommer beställa från framöver är DENNA.



Kommentarer


DATUM: 2010-03-24 TID: 18:26:36
Rebecca

Vart ska ni flytta? Köpt hus eller?



DATUM: 2010-03-24 TID: 21:58:13
Rebecca

Åh vad roligt! Grattis! Blir ni kvar i Hoting eller?



DATUM: 2010-03-25 TID: 09:41:12
Maria - livet i Milano ☆

grattis till din pappa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback