2010-06-06 | 20:51:49

bla bla bla

Igår hade vi fullt hus här med både Pers och min mamma och pappa. Vi fick så mycket hjälp med diverse saker så vi är så oerhört tacksamma. Sen på kvällen grillade vi och åt gott.

Hallen är nästan tapetserad klar. Tapeten tog dock slut så vi måste inhandla mer i veckan. Sovrummet vårat har börjat få nya tapeter och det blir nog färdigtapetserat nästa helg. Det uppstod vissa problem med golvläggningen på övervåningen så det ska vi försöka ordna till helgen också.
Taklisterna är även målade i sovrummet.

Idag har jag betsat hallbyrån vit och jag tror det blev hyffsat. Kanske att jag stryker på ett lager till men det känns inte så nu för det var ett ganska drygt göra:P


Per åker till Umeå i morgon bitti och ska jobbar där till midsommar. Kommer bli en jäkligt seg vecka för mig utan varken tv eller dator.
På torsdag ska jag iaf ringa telia och klaga och begära pengarna tillbaka för den här tiden vi varit utan.



Kommentarer


DATUM: 2010-06-10 TID: 08:24:54
Sofi H

Nejdå. Fårena bara gästspelar i byn under sommaren. Typ alla lånar ut sina lägdor. Fåren blir mätta & glada. Människorna slipper slå gräset.

Fåren har nu övergått från ett milt bräkande till ett rent vrålande under gå-och-lägga-sig-tid.

Annars gillar jag fåren. :P



Alltså.. jag har nog missat lite att ni flyttar och har er.. hoppas det gr bra iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback