2010-07-26 | 09:25:37

100726

Tvrummet är färdigtapetserat och det vart mycket bättre än vad jag tänkt mig. Är supernöjd! Ska beställa fönsterbrädor vilken dag som helst nu och sen ska jag bara fixa med alla detaljer så som blommor osv. Sen ska jag visa bilder:)

Fisket gick bra och bullarna blev goda.


Nu ska jag strax iväg och jobba. När jag slutat åker vi till dorotea och hämtar ut golvmattan till hallen och sen blir det mat hos mamma och pappa. Att lägga hallgolvet tror jag vi ska be nån "expert" att göra för att få det bra.


Kommentarer


DATUM: 2010-07-26 TID: 14:34:16
Sara

Vi ska komma och hälsa på nån dag och fika lite bullar :)



DATUM: 2010-07-27 TID: 23:14:17
Emma

Jag gillar inte alls fondväggar & kommer nog aldrig mer tapetsera en fondvägg. Är lite anti mot tapeter också. Tur det är jag som får bestämma för Mille skulle nog vilja ha blåa tapeter med bård eller något. :P



Men jag är fortfarande less på att renovera. Räcker med att vi gjort klart altanen det blev som ett nytt hus. Huvudsaken man har fint utifrån för det är ju det folke se :P



Jag längtar efter att få se ert hus, låter som ni renoverar hela alltet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback