2010-01-25 | 14:03:35

3 filmer

De 3 senaste filmerna vi sett är Wallander-Dödsängeln, Sommaren med Göran & Min stora feta grekiska semester.
Alla filmer var sådär.


Wallander-Dödsängeln var enligt mig den mest förutsägbara film som gjort i serien om Wallander. Jag fattade direkt vem som var skurken och vem "den andra snubben! var.


Sommaren med Göran. Jag kanske hade för höga föväntningar? Hur som helst tyckte jag inte den var så rolig som jag hoppats på. Per tyckte den var skitrolig och skrattade flertalet gånger.


Min stora feta grekiska semester. Väldigt seg i början men bättre mot slutet. Både Per och jag skulle ge den mittenbetyg.


Kommentarer


DATUM: 2010-01-25 TID: 15:27:10
Emma

Ja Mille sa direkt också vem som var vem i Dödsängeln & jag sa att jag trodde hon var lesbisk så vi hade många rätt :P



Nu bygger Nova Emil pussel, är imponerad över hur skicklig hon är på det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback