2010-12-22 | 15:15:48

101222

När klockan blev 16.15 igår var jag överlycklig över att få gå hem. Kände mig inte alls nå vidare pigg igår. Idag har jag mest vilat för att försöka bli lite friskare till jul och det känns fungera.
Hade egentligen inte tänkt jobba igår men vem kan säga nej till en massa julmat och att träffa tomten?

Idag ska vi fara till Dorotea och hämta ut golvmattan till köket. Sen är det även lite julklappsutdelning som gäller så jag måste nog bege mig ner i tomteverkstan och se till att alla julklappar blir inslagna.


Kommentarer


DATUM: 2010-12-24 TID: 13:51:40
Emma

Gooooo jul!!



Nova & Loke skickar en kram & tack för julkortet, så fint det var!! Mille satt länge & funderade över att Per verkligen stavade sitt namn med ett E istället för ett Ä som Milles syrras kille stavar. Han menade ju på att då heter ju Per inte Per (uttal: Ä) utan Per med uttal E om du fattar :P hehehe lite att göra eller ;-)



DATUM: 2010-12-25 TID: 19:48:06
Emma

Jag har inte klippt mig utan gjort slingor, ska också spara håret & det var inte så slitet nu så det får växa ett tag till. Förut när man var liten sa alla att håret växte snabbare om man toppade det men det tror jag inte på längre. :P



Vi var ju också på väg till Hoting & lämna klappen till ert lilla troll också men det kan vi ju lämna över om ni kommer hit, annars kommer vi till er. :-)



Nej nu ska jag tagga inför hockeyn imorgon! hehe. Modo har ju värvat massa storspelare nu så det borde ju ha en chans iaf ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback