2010-08-23 | 17:30:22

inredning av garderob

Nu har jag börjat vika in kläderna i den garderob vi byggt i sovrummet.
bloggen är rätt tom på bilder men för bara en liten stund sen knäppte jag några kort som jag tänkt dela med mig av. Per och jag har nämligen startat ett litet skämtkrig utan att ens uttalat ett enda ord. Det tänkte jag visa bilder på men tyvär hittar jag ingen sladd till datorn. Men.. tids nog ska det nog komma fram och då ska ni få se:)


Nu ska jag ätas en glass och vila framför tvn.


Kommentarer


DATUM: 2010-08-24 TID: 12:55:26
Emma

Andrea ville hänka på Bingon, tänkte vi far härifrån vid typ 18 imorgon. Visst äru på?



DATUM: 2010-08-24 TID: 22:41:37
Emma

Det blir perfekt. Jag kör, du tar fika & Andrea får ta kaffe till oss :-) Du får ta med dig en hmm.. päronfestis kanske? :p



Jag skickar väl ett sms då vi far härifrån men det blir nog vid 18.00 ganska exakt.



DATUM: 2010-08-25 TID: 10:24:30
nadja

Ja den mesta disken blir efter middagen och jag tycker att den som lagat maten ska slippa diska.. Med andra ord borde det vara jag som står med disken varje kväll eftersom jag sällan lagar mat.. Tyvärr är jag på tok för lat för att stå med disken efter maten.. Då lämnar jag det hellre till dagen efteråt och "stressar" för att få bort det tidigt ifall någon skulle hälsa på:P



Fast jag är nog lite som pappa och tycker om att diska så någon diskmaskin kommer aldrig införskaffas:P Det är något rofyllt med att diska;)



Tänker du hälsa på oss snart?



DATUM: 2010-08-25 TID: 12:07:06
nadja

Det om något är väl tråkigt fika. Jag menar ju sånt som man kan bju på som folk blir imponerade av:P Dessutom bakade jag chokladbollar i söndags:P



DATUM: 2010-08-26 TID: 10:17:56
Emma

Du glömde skicka sms:et igår :p



DATUM: 2010-08-26 TID: 20:09:43
Emma

Jag väntar med spänning ;-)



DATUM: 2010-08-29 TID: 16:22:51
Emma

Jag väntar max en vecka till annars kommer jag till Hoting city & tvingar fram det... He he he :p



Nej men är du i dorro någon dag så kanske vi kan luncha? Med Sören & Vera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback