2010-04-16 | 12:44:18

Äggtoddy

Äggtoddy har på senaste tiden blivit min stora last. Jag kan tillexempel komma på sent en onsdagkväll hur jävulskt gott det skulle vara med lite äggtoddy och då är det tur jag har Per som så snällt ställer sig och fixar mig ett glas. Eller egentligen vet jag inte om det är så snäll?:P
Hur som helst hittade jag ett recept på frusen äggtoddy hemma hos mamma och pappa i början på veckan. Detta har jag nu förberett så det ska få bli dagens efterrätt. Hade dock ingen rom hemma så det fick bli punsch istället. Och självklart provsmakade jag smeten innan den åkte in i frysen. Det smakade magnifikt!



Kommentarer


DATUM: 2010-04-16 TID: 16:13:54
Emma

Vad är äggtoddy egentligen? Har bara hört talas om det.. Själv längtar jag efter att få smutta på ett glas Azsti Cinzano (heja för stavningen!) men det lär väl dröja ett tag innan dess. Men det är konstigt vad man blir sugen på saker som man inte får dricka men när man väl får dricka det så blir man less fort. :P



Har ingen aning om vad vi målade golvet med, nån billig skit iaf, tror det var från Rusta kanske eller nå sånt.. Det håller iaf jäkligt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback