2009-09-20 | 09:41:28

Mer vild..

än tam har Katten varit nu på morgonen.

Jag bestämde mig för att överge jakten idag eftersom vi har fått bananflugor i köket igen så jag måste göra en storstädning under diskbänken bland alla ölburkar.
Sen ska jag erkänna att jag är lite sliten efter all gåning igår. Förstår inte vad det är för fel på skogen? Antingen är det uppför eller är det myr så vattnet går till knäna.
Jag behövde en dags vila inför veckans jobb.

Nu ska jag ta tag i katten för han ligger och gnager på en kabel. Trodde bara det var hundvalpar som gjorde sånt?
Efter det är det dags att ta tag i städningen och gå på sorteringen.


Tripp trapp trull. Varför blir vi inte utsläppt?


Kommentarer


DATUM: 2009-09-20 TID: 09:50:57
Therese - Lurans blogg

Vad roligt att ni har "kändisar" i familjen! Förstår att du är glad att du är hemma idag, jakt på bananflugor är banne mig inte det lättaste heller ;-P Och jag håller tummarna för vovvarna och skyttarna i skogen, och hoppas ryktet stämmer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback