2009-05-27 | 15:01:57

Regn är mys

Jag har erkänt för mig själv idag att jag faktiskt gillar regn. Är så himla mysigt att krypa ner med en filt och se på film om det regnar ute. Dessutom känns luften så underbart ren efter att det regnat. Sen stämmer det ju faktiskt att efter regn kommer solsken. Enda gången jag inte gillar regn är när jag är ute i skogen, typ på ett pass eller nått. Då är det otrevligt.


Gjort en kortvecka igen med alla mysiga barn så ikväll ska jag åka hem till Hoting. Har hur mycket som helst jag borde göra men jag tror det är bäst att bara sika in sig på en sak för annars känns det så jobbigt och då blir det inget gjort överhuvudtaget:P  Putsa fönster är nummer ett. Sen kanske baka en kaka och gå över till Pers mormor och fika lite? Fast först måste jag lyckas med nån kaka för den senaste tiden har dom åkt i sopkorgen direkt.

Mycke text och ingen bild. Ikväll kanske det kommer lite bilder.. om jag orkar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback