2009-05-02 | 09:32:47

klitid

Från midjan och ner kliar det. Vårknölar är det värsta som finns!

Igår höll vi som bäst på med att göra brädor då Per vart utringd på jobb. Så från halv3 till ca 19.00 jobbade han. Jag följde ju självklart med och var bra sällskap:P Efter det grillade vi på balkongen innan vi fortsatte där vi började- brääädor.

Dagens planer? Jo, kanske en sväng till Dorotea? Annars fortsätter vi nog med våran nya hobby- brädor:D
Per väckte mig för 10 minuter sen och sa att vi skulle skynda oss att åka. Vill vi veta vad Per gör nu? Han sover...


Kommentarer


DATUM: 2009-05-03 TID: 18:19:28
Ulla

Vad är det för brädor ni målar, är det såna där som man skriver på, välkommen och sånt???

Jag visste att ni var i Flybäcken och jobbade, någon såg er.

Kram





DATUM: 2009-05-04 TID: 15:47:46
Ida

Du är den sötaste jag vet. Den där chokladbiten ska jag spara tills den möglar:P Puss på världens bästa angelica!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback