2009-03-16 | 09:02:24

Måla

Eftersom vi har världens minsta kök så har vi skrotat idé om att köpa nya möbler dit. Vill ju ha stora möbler men det får ju itne plats så det väntar vi med tills vi skaffat större. Stolarna ser ju dock förjävliga ut som det är nu eftersom jag använde dom när jag målade om i tvrummet. Dom är alltså full av färgstänk.
Nu har jag fått en ny idé:) HAHA:D
Jag ska fråga min man om jag får måla om stolarna. Mina idé brukar han dock aldrig ha nått emot, får göra som jag vill säger han bara. (Är han lite vek månne? ;P neee, så ska vi inte tänka!)

Ialla fall hade jag tänkt mig nått annat än vitt, grått eller svart för ovanlighetens skull. Tror inte det finns en enda pryl i köket med färg på så jag tänkte stolarna kunde få fixa det. Detta är dock aldrig något jag kunnat tänka mig göra i ett hus men nu när vi har lägenhet och bara bor här tills vidare (so to speak) så skulle jag nog stå ut med en färgklick i köket.


Just nu är jag inne på färgen MINT..
typ: fast lite ljusare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback