2009-06-01 | 13:50:43

tråkdag

från båtdag till tråkdag


Per åkte iväg vid 4 i morse och jag saknar han redan. Typiskt att det blev Mellansel och inte Umeå. Hade det vart Umeå hade han kommit hem en dag tidigare..
Nu ska jag iaf gå och handla lite nödvändigheter.
Bjuder på en fjuttig bild som jag lyckas tagit. Alla bilder ligger, som tidigare nämnt, på Pers telefon.



Här sitter Per och fixar med elektroniken. Jag ska ordna fram fler bilder senare så ni får se hela båten. Det blev massa gofika över från igår som nu är förvarad i båten till nästa färd. Jag längtar!

Kommentarer


DATUM: 2009-06-01 TID: 15:26:29
sara

Jag skulle kunna tänka mig att smaka på fikat och provåka båten i sommar :) Om den inte sjunker med sån tunglast som mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback