2009-07-07 | 14:23:01

Bilder från söndagen

Tänkte lägga ut lite bilder från söndagen. Tror jag knäppte miljoner kort och gjorde cirka tusen filmer men jag sållar lite snabbt och visar er lite grann. Korten blir tyvär lite små när man lägger ut dom här så man missar dom roliga ansiktsuttryckena. Sen är det ofta jag som kör båten så då fick jag hjälp med att knäppa kort eller också blev det inga kort alls:P

Killarna fick alltså för sig att åka efter båten på en vanlig spånskiva. Spånskivan hade dock stålkanter så det blev diverse skador.





Skadorna:



Efter dessa skador åkte vi in på land och byggde en ny sak att åka på men när den skulle testas körde jag hela tiden och då fanns inga hjälpredor med som knäppte några kort. Kanske att jag lägger upp en film på det hela senare i veckan.

Hjälpredorna:


Ps. Per är fortfarande hallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback