2009-01-15 | 11:13:05

Inställt

Har precis ställt in min planerade tur på Konsum.
Hade en katastrofdag igår. Orkade (bokstavligen) bara ligga på soffan hela dagen och svettas med en fruktansvärd verk. Orkade dock med att duscha två gånger. Fram på kvällen kände jag mig något bättre så jag följde med Per på jobb- renjakt.

Febern är borta idag känns det som. Hosta, huvudverk plus en enorm verk i höfterna består. Hade tänkt maka mig till Konsum så Per kunde få någon middag idag men såg just på termometern att det var 25 minus ute så jag ställde in. Ska höra med Per om han kan svänga förbi och handla innan han åker hem.

Nu såg jag precis att det just börjat Madicken på tvn så jag ska lägga mig och titta på det.

Kommentarer


DATUM: 2009-01-15 TID: 16:58:48
Emma

Men Per kan väl laga sin mat själv om du är sjuk? Jag skulle aldrig acceptera att laga mat till Mille om jag var sjuk. I o för sig lagar jag aldrig mat :P Mille är less på korv & makaroner. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback