2009-12-14 | 19:41:19

sjuklingar

Idag har Per varit hemma och sjuk. Jag skulle va snäll och gå på apoteket och affärn trots att jag hade feber och var allmänt förkyld. Ångrade mig direkt jag stack ut näsan men då var det bara att fortsätta gå. Det snöade och blåste skitkallt. Kom till apoteket och läste ute på dörren att det var lunchstängt 12-30-13.30 och när jag tittar in håller de på stänga igen. Tittar på klockan och den är exakt 12.30. Måttligt glad jag blev då. Dock såg hon mig så hon stoppade dörren så vi kunde krypa under så jag fick handla som tur va. Annars hade jag suttit där och väntat en timme för jag hade inte velat gå den där långa vägen helt i onödan:P




Nu håller Per på duscha så strax ska vi åka till Björkan. Jag ska sova där i natt för i morgon bitti ska Pers mamma och jag åka till stan och shoppa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback