2009-12-04 | 10:53:00

Östersund

Hur långt har jag hunnit med städningen?
Jag har renbäddat sängarna. Sen tvärstopp framför datorn.



I helgen blir det iaf en resa till Östersund. Då ska jag passa på att handla de sista julklapparna och sen hinna in en sväng på hobbyboden för att köpa lite jux till ljustillverkningen. Börjar ju som bli dags att göra julljusen nu:P
Hur mycket av det här som hinns är svårt att säga då man åker med pojkar som har en förmåga att kunna fördriva hur mycket tid som helst på typ Byggmax.



Senare idag ska jag försöka visa de senaste ljusen jag gjort.


Kommentarer


DATUM: 2009-12-04 TID: 12:34:19
Sockenvägens Söta

Inte dumt med en tripp til lstan! .-) Sött kött låter onekligen mysko, jag är nog som du och vill att det ska vara salt, men man kan kanske salta på mer efteråt? Måste nog ändå testa bara för att :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback