2009-08-28 | 15:09:47

Mamma och pappa

I morgon kommer mamma och pappa hit på middag. Det blir älg(frysen måste ju tömmas då det snart är dags för påfyllning) och sen blir det lite annat smått och gott.

Per har varit ute i skogen hela dagen. Hunden hittade älg istället för björn så inget vart skjutet.
Jag har gjort bort allt utom dammsugning och skurning som jag sparar till i morgon. Nu ska jag blåsa håret och invänta Per så vi kan åka och handla tillsammans.
Ikväll kanske vi får nån tid över att se Män som hatar kvinnor.

Kommentarer


DATUM: 2009-08-28 TID: 15:47:10
Sofi

klart jag inte glömmer! Jag hör av mig! :-)



DATUM: 2009-08-30 TID: 12:49:04
Birgitta

Gjorde du den där mumsiga skaldjurspajen också?Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback