2009-08-10 | 12:09:49

Den härliga fredagen

Igår byggde vi så gott som klart vedboden/förrådet vid jaktkojan. Vi höll som bäst på med att kasta in veden när åsk- och hagelskuran kom. Ikväll ska Per och jag åka dit och fixa det som är kvar att göra.


Håller på för fullt med att tvätta idag. Känns faktiskt lite småskönt att vara ledig en vecka så man får undan lite här hemma.
Har nyligen laddat upp 300 kort och skickat iväg på framkallning.
Tänkte att nån dag i veckan ska jag visa lite bilder från då vi var i stockholm. Nu tänker jag bjuda på bilder från i fredags.


Här äter Markus jordgubbar och grädde.



Självklart hade vi med oss lite bubbel


Skål Markus


Markus åker vattenskidor


Träffade fiskare på sjön och passade på att äta kräftor. Här är dock kräftorna på fatet snart slut.

Kommentarer


DATUM: 2009-08-10 TID: 13:54:27
Birgitta

Härliga sommarbilder Angelica! Bättre än att åka bärgningsbil, ha,ha...





DATUM: 2009-08-11 TID: 07:53:06
Therese - Lurans blogg

Ja, du det verkar vara vanligt att ericsson har problem med sina telefoner... jag tänker då inte köpa någon ny därifrån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback