2008-10-28 | 10:51:05

Stänga av tvn!

Jag måste verkligen stänga av tvn. Idag är en dag då jag absolut inte har nått planerat så därför är tvn på. Och vad finns det att se på tvn den här tiden på dygnet? Absolut inget som är värt att kallas vettigt.
Det har iaf hittills resulterat i att jag slösat massor med pengar på att ringa in på ordet solsymbol. Nu görs det reklam om Vibratone och jag nappade ju direkt och gick in på tvins.com och tryckte på beställningsknappen.Innan jag hann fylla i adress m.m kom jag på att det snart är jul så jag ångrade mig i sista sekunden. Måste ju ha råd att ge mina nära och kära annat en en trisslott i julklapp..
Nu stängs tvn av!

Kommentarer


DATUM: 2008-10-28 TID: 11:02:36
sara

Jamen det var ju på lördag jag menade. Jag kommer skrämma livet ur varenda stackare :P



DATUM: 2008-10-28 TID: 11:28:20
sara

Haha, vad är det då för ögonskuggor? Jag skulle verkligen behöva lite nytt smink. Jag undrar om hon har nå bra på "Fräck & Fin". Jag måste nog gå dit och kika.



Vad händer på lördag då?



PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback