2008-10-14 | 16:00:37

Skön dag!

Har som sagt hunnit med en massa idag. Hann förrutom det jag skrev tidigare även göra två ljus. Vilket tog längre tid en planerat eftersom jag råkade tappa ut halva ljuset innan det stelnat klart. Typiskt!

Har spanat runt på ikea´s hemsida idag också. Längt tills vi brudar ska dit och bränna nå gammpärninga:) Jag ska köpa en massa lådor och förvaringsgrejer:)


Nu ska jag ringa min man och höra hur länge han ska jobba idag så jag vet om det är värt att vänta med matlagningen eller om jag ska laga och äta själv..


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-10-14 TID: 19:50:43
Emma

Verkar som det lutar åt en släpvagn :P haha, du vet ju hur duktiga jag är på att dra raggen med släpvagnen i Birsta? :P haha



Jag har tänkt att köpa två schäslonger men får nog ta hemleverans på dem :P



DATUM: 2008-10-14 TID: 21:47:28
Emma

Ja, jag banga ju inte för att köra släpvagn men det är ju bra mkt smidigare utan. :P



Ihelgen ska jag ju måla om orange-rumme uppe & jag fråga Mille vilken färg vi skulle ta; "Samma som Per & Angelica" :P Var en jäkla fin gråfärg ni hade valt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback