2008-10-09 | 11:28:54

Angående böckerna

Jo, det är så att jag fått ett kedjebrev som går ut på att man ska skicka en pocketbok till den som står på listan. sen ska man skicka vidare listan till 6 personer. Detta kedjebrev ska resultera i att man får hela 36 pocketböcker hem i brevlådan. Detta var en kortfattad beskrivning av kedjebrevet.
Är ju egentligen inte så många att skicka till. 6 personer känner väl alla? Jo, tjena. Inte jag iaf. Jag känner fasiken inte 6 personer att skicka till:P
Någon som är intresserad? I sånna fall blir jag glad om jag får skicka ett brev:D

Kommentarer


DATUM: 2008-10-09 TID: 15:37:57
Sofi H

Då tycker jag du ska ut och jaga minsann! :)



DATUM: 2008-10-09 TID: 18:34:21
Doris Eriksson

Hittat nån intresserad av böcker?

Kul att få läsa din blogg igen! Ska prova sitta vid MSN någon dag nästa vecka! Nu är det ju utställningen i helgen!

Kram



DATUM: 2008-10-10 TID: 10:03:01
Emma

Ja men du skick mig ett mejl så nog jävlar ske jag börj på läs böckren :)



DATUM: 2008-10-10 TID: 12:03:54
sara

Ja, 25 låter som en bra idé tycker jag :) Vad mysigt att åka iväg allihopa :) Vi måste fika jättemycket för det gillar jag :P hehe

Banta kan vi göra i vårt nästa liv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback