2008-11-01 | 13:23:46

Skratta åt minnen!

Igår skrattade både jag och Per så vi höll på grina.

Var ensam hemma igår kväll är det ringde på dörren och det stod två monster utanför dörren. Tänkte först öppna men insåg att jag inte hade något godis hemma så jag vågade inte eftersom jag var själv.
Hur som helst berättade jag det för per när vi lög i soffan och gosade senare på kvällen. Då kom han på hur det var förra året och jag hade totalt förträngt den händelsen.

Vi ligger båda och halvsover på soffan när det ringer på dörren.. Per går och öppnar och det enda jag hör han säger är "Jag ska ingenting ha".. sen "jag ska höra med angelica" Han ropar på mig och jag går dit och bara ställer mig och tittar på dom. Går säkert över en minut utan att nån säger något och känner hur jag får panik över det så till slut säger jag "ja, vad vill ni?" Minns inte exakt vad dom svarade men det blev en riktig dumförklaring iaf. Ungefär "Ja, det är ju halloween och då säger man bus eller godis"


Fy fan va vi skrattade åt det där igår. Först att Per säger att han ingeting ska ha när det är dom som vill ha något. Sen att jag står och fattar ingenting och frågar vad dom vill.


Blev ett långt inlägg och det är säkert ingen som förtår hur roligt vi tyckte det va.. men var bara tvungen skriva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback