2008-03-27 | 13:17:40

Våran påsk!



BIlderna är i fel ordning men jag orkar inte bry mig om det för det tog en timme att få in bilderna på bloggen. Nått virus som spökar månne?

Bild 1 är på hemvägen när 4 rådjur började springa mot oss.
Bild 2 är Markus.
Bild 3 är Fredrik, Ida och hennes mamma på fiskesjön.
Bild 4 är Per och Markus på fiskesjön. En mer aktiv än den andra.
Bild 5: Markus, Per och Fredik
Bild 6: Ida och Markus
BIld 7: Våran första vilopaus efter vägen.
Bild 8: Skotrarna hos Markus där vi fick vänta i över en timme på han efter som han bara hade högervantar(?)

Kommentarer


DATUM: 2008-03-27 TID: 20:11:43
Jeanette

ja, skulle egentligen ha gjort det.. han förtjänade det verkligen... synd att man är så feg!



DATUM: 2008-03-28 TID: 08:04:36
Sara

Men du det är inte illa att steka korv. Korv är mums! :) hehe.
Nu blev jag hungrig oxå, men det tycker jag att jag är jämt. Jag har lite svårt för det där med mättnadskänslor :P hehe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback