2008-03-02 | 16:09:35

Snabbis

Vi tog en snabbis på sjön. Fick faktiskt en del fisk men dock bara småabbarn:P Det är faktiskt skönt att komma ut en stund. Nu är vi hemma och Per står i köket och gör bär-drinkar. Jag fick en O´boy milkshake. Ska gå in och med om en mangodrink nu tror jag;)


Snart ska vi ha Emma och Mille på "middag". Blir inte direkt nån finmiddag för vi ska äta varmkorv och tunnbröd. Per vart så sugen på det idag så jag sa vi skulle ta det som kvällsfika. Men det får nog bli middag för jag orkar inte laga nån annan mat:P


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-03-03 TID: 13:42:52
Nadja

Ska jag måsta stå ut med dig idag också? Vansinne säger jag bara:P Förresten tror jag du måste ändra det här inlägget..."Vi tog en snabbis på sjön"...Kan missuppfattas:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback