2008-06-16 | 11:44:19

Värdelöst

Fick en massa uppdrag av Per igår innan han for. Började med ett av dom nyss men jag gav upp efter 5 minuter. Omöjligt att slipa bort nånting på dom där jäkla listerna. Kommer ju ta 300 år om jag ska göra det för hans då hellre går jag och köper en slipmaskin.

Måste iväg på affärn och inhandla lite mat också. Behöver verkligen fyllla upp förrådet. Tänker dock vänta tills eftermiddag med det och se om jag hinner få någon paketavi innan så jag kan hämta ut paket samtidigt som jag handlar.
Måste sen på färgaffärn här och kolla om dom har sån här tapet på metervara, det tog slut när vi hade en halv våd kvar vilket var rätt surt.


Nä, nu är det dags att göra någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback