2008-06-04 | 21:45:24

Snart helg

I morgon slutar jag tidigt och sen får jag göra helg. Börjar jobba 6.00 i morgon bitti men det är värt att börja hur tidigt som helst nästan bara man får sluta tidigt.

Lite miss i planeringen blev det för mig. Hade ju tänkt att Per skulle jobba på fredag så därför tog jag tvättid då och hade tänkt städa och sy klart skynken till köket. Nu får jag vara glad om jag hinner tvätta en omgång. Ska ju va finväder och då vill jag absolut inte sitta inne om Per är ledig. Då ska vi va på sjön:P Men jag MÅSTE hinna tvätta lite grann på fm iaf!


Nu ska jag ladda inför SATC.


puss hej


Kommentarer


DATUM: 2008-06-05 TID: 09:49:05
Kin@

ha en skön helg!

Jag jobbar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback