2008-06-16 | 15:04:45

sjuker

Jag är sjuk. Förkyld och feber. Gick på Ica och handlade och sen på färgaffärn och sen ner i källarn och kollade om det fanns nån tvättid. Ingen som tvättade just då när jag var ner så jag tänkte kolla efter vem det var som tvättade och ifall jag kunde tjuvtvätta på nån annans tid. Jag fick tjuvtvätta på min egen tid för det var helt oväntat jag som hade tvättid. Efter detta lilla äventyr är jag helt slut. Känns som jag skulle kunna dricka 5 liter vatten och sen sova tills i morgon.

Eftersom jag inte dög till att fixa listerna ska jag sätta mig i köket och sy tills maskinerna är klara. Sy på en maskin ska ju inte vara allt för ansträngande så det bör jag klara av. Huvudsaken jag får nånting gjort.


Kommentarer


DATUM: 2008-06-16 TID: 18:47:02
Ida

Såg det var väldigt länge sen jag va inne på min blogg och då hade du kommenterat "vilken färg" vad mena du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback