2008-06-10 | 16:16:10

Presentkort?

Har fortfarande inte löst in mitt presentkort som jag har på presentkorttorget.se och som jag fått via gratisbio.se. Ett superlätt sätt att få presentkort GRATIS men lite synd att det finns så mycket affärer att välja på för mig som har så svårt att bestämma mig:P


Har jobbat från halv 6 i morse till 15.00 idag. Somnade halv2 i natt så jag är en aning trötter nu.


På fredagmorgon ska vi åka till dorotea och köpa färg till sovrummet. Vi får se om det blir en väggmålning. Per är väldigt sugen på det iaf. Efter turen till Dorotea ska vi fara och göra brädor av skog som vi sen ska bygga en gapakojja(stavas det så?) av nere vid sjön.

puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-06-11 TID: 06:22:56
sara

Jamen det är bara att komma. Det är lite rörigt ännu men det får folk stå ut med :P hehe



DATUM: 2008-06-11 TID: 16:24:30
Nadja

Men vi sa ju att du skulle ta presentkortet på HM och köpa bäbiskläder? Eller hur:P



DATUM: 2008-06-11 TID: 17:12:33
Emma

Nu ritar jag bara hjärtan som ser ut som bröst :P hahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback