2008-06-23 | 11:52:59

Målarväder!

Det regnar ute så jag kände verkligen för att göra någonting nyttigt inomhus idag. Tänkte först städa ugn och kylskåp men nja, kände inte riktigt för det. Ringde då till Per och frågade om jag kunde börja måla. Var tvungen få lite instruktioner på hur jag ska få bort lysknappar och uttag. Har iaf börjat maskera lister osv med tejp. Perfekt väder för att hålla på med sånt här.


Har iaf sett 3 filmer i helgen som vi köpt- Bee Movie, Solstorm & Evan den allsmäktige. Recensioner kanske kommer nån dag när jag har mer tid. Nu ska jag tejpa vidare.


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-06-23 TID: 12:49:49
nadja

Har du sett Alvin och gänget? Freddan har bränt den och fan vad rolig den var! Helt hysteriskt:P



DATUM: 2008-06-23 TID: 14:02:11
nadja

Kan du nog få göra, men den är på engelska och otextad så du lär väl inte fatta så mycket. Det är bara genin som jag som kan engelska som kan uppskatta humorn:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback