2008-01-04 | 13:55:16

Allmänt 070104

Fullt upp under gårdagen. Per slet upp mig från sängen och sen åkte vi till dorotea. Hjälpte mamma och pappa med bilen och sen hälsade vi på Emma och Mille. Där blev vi nog ganska länge och hann även med ett mål från grillen. Sen åkte vi raka vägen ut till skogen med skotern. Tog en lång tur och hann precis hem till ishockeyn skulle börja.


Nu ska jag springa på affärn och köpa nån mat. Efter det väntar nog flera timmars strykning. Sen finns det en massa disk men den tror jag jag ska skita i och låta Per ta tag i.



Puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-01-05 TID: 16:47:44
Emma

Ja, vi måste köra en utekväll snart!! =) Jag tycker WWW låter bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback