2008-02-13 | 14:23:54

Tips

När jag gick 3:e året på gymnasiet gjorde Emma och jag ett arbete om sekten Familjen. Jag tyckte det var mycket intressant och nu har jag läst boken De oskuldsfulla som handlar om just den sekten. Det är tre systrar(Celeste Jones, Kristina Jones och Juliana Buhring) som är uppvuxen i sekten som skrivit boken. Boken handlar om deras uppväxt och flykten från sekten.

Det enda negativa med boken var att jag ibland hade lite svårt att hålla kolla på alla släktband. Kan ju visserligen bero på att alla har barn med alla..

En mycket intressant bok!



Bild

Kommentarer


DATUM: 2008-02-13 TID: 14:39:01
sara

Ja det tycker jag med. Jag har länge suttit och funderat över Boda Borg nu, fatta va kul det skulle vara? Du, Pär, Emma, Mille, Jag och Jonah. Killarna mot tjejerna :) Fasiken så kul, det röstar jag på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback